Klec typu VarioCage
Proč klec poutáme?
Klec poutáme z důvodu, aby nejezdila po kufru zleva doprava, ne kvůli bezpečnosti. U některých aut je připoutání nutné, abychom při zavírání kufru nerozbili sklo zadních dvěří při zavírání - aby klec časem "neodskákala" dozadu.
Je nutné mít klec připoutanou?
Není to nutné.
Musím klec připoutat v každém rohu?
Aby klec držela na místě, stačí zpravidla ukotvení ve dvou bodech
Jak klec poutáme?
Klec má v každém rohu díru na provlečení pásky, která se v autě přichytí k oku v kufru nebo čemukoliv pevnému. 4ks pásky jsou součástí klece. TIP - aby páska byla dostatečně dlouhá, tak je možné dvě pásky spojit.
Single klec se ve většině případů dává doleva v kufru - uchycení může být následující. Stojíme před kufrem, klec je v kufru a z předního levého rohu jdeme páskou směrem k oku u zadních sedaček nebo přichytíme k železu, do kterého se zacvakávají zadní sedačky nebo cokoliv, co je v autě pevného. (U single klece) Abychom nemuseli jít další páskou z pravého předního rohu do pravého zadního oka v kufru, páska by tam vadila, když vedle klece chceme odkládat zavazadla, tak pásku protáhneme v pravém zadním rohu klece a jdeme směrem doleva k čemukoliv pevnému.
Klec typu MultiCage
Proč klec poutáme?
Klec poutáme z důvodu, aby pevně držela na místě, jelikož v dodávce může být umístěna volně v prostoru.
Je nutné mít klec připoutanou?
Ano, je to nezbytné.
Musím klec připoutat v každém rohu?
Ano, klec je nutné připoutat v každém rohu, aby v případě nehody nemohla ohrozit další cestující v autě.
Jak klec poutáme?
Klec má v každém rohu díru speciální kotvící bod. Je nutné klec přichytit profi kurtou k oku nebo čemukoliv pevnému v autě. Kurty jsou součástí balení.